PROFESSIONEEL CEREMONIEMEESTER

optimaal kunnen genieten en ontspannen tijdens je trouwdag

Het hebben van een ceremoniemeester is erg belangrijk om optimaal te kunnen genieten en ontspannen tijdens je trouwdag. Je wilt toch niet zelf met de leveranciers moeten schakelen of problemen op moeten lossen als er onverhoopt iets fout gaat? Je kunt natuurlijk je beste vriend(in) of een familielid vragen. Maar vergeet niet; het is hard werken op zo’n dag en een zeer verantwoordelijke taak. En het kan zomaar zijn dat door al het geregel je ceremoniemeester bijvoorbeeld de trouwceremonie mist. Als je wilt dat al je gasten een onvergetelijke dag beleven, zonder stress, schakel dan The Memory Factory als professioneel ceremoniemeester in.

VOORAF

Een aantal weken voor de bruiloft spreken wij samen de dag door, waarna ik alles wat we besproken hebben van A-Z verwerk in een draaiboek. Ik neem contact op met alle leveranciers om te controleren of alle afspraken duidelijk zijn en geef aan dat ik hun aanspreekpunt ben voor de dag. Ook kan ik voorafgaand aan de dag de schakel zijn tussen jullie en jullie gasten voor bijvoorbeeld hotel- en parkeeradvies, stukjes, speeches, gezamenlijke cadeaus of vragen.

OP DE DAG

Op de dag zelf ben ik het aanspreekpunt voor alle leveranciers en zorg ik dat alles volgens het draaiboek verloopt. Mocht er toch onverwacht iets fout gaan, dan los ik dit voor jullie op. Ik verwelkom jullie gasten, treed op als vraagbaak en begeleid ze naar hun plek. Kortom, ik zorg ervoor dat jullie en jullie gasten niks te kort komen en jullie een onvergetelijke dag beleven.

OP DE DAG

Op de dag zelf ben ik het aanspreekpunt voor alle leveranciers en zorg ik dat alles volgens het draaiboek verloopt. Mocht er toch onverwacht iets fout gaan, dan los ik dit voor jullie op. Ik verwelkom jullie gasten, treed op als vraagbaak en begeleid ze naar hun plek. Kortom, ik zorg ervoor dat jullie en jullie gasten niks te kort komen en jullie een onvergetelijke dag beleven.

WAT NEEM IK UIT HANDEN?

N

Draaiboek opstellen

N

Leveranciers briefen

N

Schakel tussen bruidspaar en de gasten voor bijv. regisseren van speeches en stukjes

N

Parkeervergunning aanvragen waar nodig

N

Controle op wegomleggingen

N

Gasten verwelkomen

N

Corsages uitdelen

N

Aanspreekpunt voor leveranciers, gasten en locatie

N

Muziek, ringen en evt. papieren voor ceremonie bewaren

N

Gasten begeleiden naar plaats bij ceremonie en diner en begeleiden van verplaatsingen

N

Getuigen en bruidskinderen instrueren

N

Speeches aankondigen

N

Fotoreportage en familiefoto’s begeleiden

N

Gastenboek en cadeautafel beheren

N

Moment van de openingsdans regisseren met dj

N

Moment van het bruidsboeket gooien regisseren

N

Bedankjes klaarleggen

N

Zorgen dat cadeaus thuisbezorgd worden bij bruidspaar

N

Draaiboek opstellen

N

Leveranciers briefen

N

Schakel tussen bruidspaar en de gasten voor bijv. regisseren van speeches en stukjes

N

Parkeervergunning aanvragen waar nodig

N

Controle op wegomleggingen

N

Gasten verwelkomen

N

Corsages uitdelen

N

Aanspreekpunt voor leveranciers, gasten en locatie

N

Muziek, ringen en evt. papieren voor ceremonie bewaren

N

Gasten begeleiden naar plaats bij ceremonie en diner en begeleiden van verplaatsingen

N

Getuigen en bruidskinderen instrueren

N

Speeches aankondigen

N

Fotoreportage en familiefoto’s begeleiden

N

Gastenboek en cadeautafel beheren

N

Moment van de openingsdans regisseren met dj

N

Moment van het bruidsboeket gooien regisseren

N

Bedankjes klaarleggen

N

Zorgen dat cadeaus thuisbezorgd worden bij bruidspaar

MEER WETEN?

Ik wil graag met jullie praten over alle mogelijkheden om jullie trouwdag of event tot een onvergetelijke gebeurtenis te maken.

Nieuwsgierig geworden? Vul onderstaand formulier in en ik neem zo snel mogelijk contact met jullie op!

1 + 1 =

LET'S CONNECT